Op 7 mei vriendinnentrainingsavond van 18.00 uur tot 19.30 uur!!

11 juni 2021 Uit Door admin

Ben jij een meisje tussen de 8 en 12 jaar? Wil jij competitie gaan spelen in een meidenvoetbalteam? Wil jij het E of D meidenteam komen versterken?

Kom dan een balletje trappen op 7 mei tijdens een vrije vriendinnentraining! Neem gerust je zus, vriendinnetje of buurmeisje mee!

vanaf 18.00 uur ben je welkom in de kantine van v.v.Montfoort. Hier kun je al je vragen stellen over wat je nog zou willen weten. Om 18.30 uur beginnen een paar trainers met wat oefeningen, dit doen we in groepjes.  Na een half uurtje wat geoefend te hebben met een bal zullen we op 2 halve velden een partijtje gaan voetballen. Je speelt in een groepje met leeftijdsgenootjes. De E meisjes zijn in de leeftijd vanaf 8 t/m 10 jaar en de D meisjes vanaf 10 t/m 13 jaar. Om half 8 stoppen we en hebben we nog wat te drinken met wat lekkers.

Wanneer jij besluit om 1 van de meidenteams van v.v.Montfoort te komen versterken, krijg je het eerste seizoen je lidmaatschap GRATIS.  Ook krijg je een shirt van een bekende nationale of internationale prof club naar keuze kado.  Wedstrijdkleding voor tijdens de wedstrijden krijg je van v.v.Montfoort.

Zien we je maandagavond 7 mei 2012 om 18.00 uur in de kantine van v.v.Montfoort?